
Wysyłka, dostawa, zwroty, reklamacje
WYSYŁKA I DOSTAWA
Każde zamówienie staram się wysyłać najszybciej jak to tylko możliwe. Widniejące w sklepie naczynka są gotowe i czekają na półce do wysyłki. Uwielbiam pakować paczki, więc tego etapu raczej nie przeciągam 😛 Natomiast jestem tylko człowiekiem i to w dodatku z dwójką małych człowieków na stanie, więc zdarzają mi się obsuwy z różnych powodów. Wyświetlające się przy produktach „5 dni roboczych” to taka standardowa bezpieczna ilość dni podczas których prawie napewno uda mi się dotrzeć do paczkomatu. Jeśli jednak z jakiegoś powodu bardzo zależy Ci na czasie, napisz to proszę, z całą pewnością wezmę to pod uwagę 🙂
Paczki wysyłam inpostem wg stawek, które wyświetlają się w koszyku.
ODBIÓR OSOBISTY
Jest możliwość umówienia się na odbiór osobisty w Warszawie, głównie na Białołęce lub Bielanach. Jednak jest to kwestia do uzgodnienia, niestety jeszcze nie mam pracowni do której mogłabym zaprosić w określonych godzinach 😉 Także jeśli zależy Ci na odbiorze osobistym, proszę, napisz do mnie przed złożeniem zamówienia i ustalimy czy będzie to możliwe.
WYSYŁKA MIĘDZYNARODOWA
Na razie nie ma tu opcji wysyłki za granicę, ale jeśli Ci bardzo zależy to daj znać, może uda się coś wymyślić 🙂
ZWROTY I REKLAMACJE
Jeśli po otrzymaniu zamówienia nie jesteś z czegoś zadowolona/y masz 14 dni na zwrot 🙂 Napisz w tej sprawie najlepiej na maila kontakt@ceranika.pl i daj znać co się stało.
Przy pakowaniu zamówień wkładam naprawdę dużo pracy w to, żeby odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę. Jeśli jednak coś przyszło do ciebie zniszczone, proszę zrób zdjęcie od razu, Tobie zrobię zwrot, a zdjęcie przyda mi się przy miłych rozmowach z firmą kurierską 😉